ArtStudio DentalClinic

Locație: Satu Mare, jud Satu Mare, str Corvinilor nr 5 [Arată în Google Maps]
Telefon: 0744955193
Program: Luni - vineri: 08:00 - 20:00 Sambata 08:00-14:00

Un zâmbet este fericirea pe care-o găseşti chiar sub nasul tău.” Ce faci, însă, atunci când durerea, inflamația, cariile, dinții lipsă sau strâmbi te împiedică să zâmbești? Crezi că durerea sau inflamația va trece de la sine? Amâni vizita la dentist de mai multă vreme? Ți-e teamă de stomatolog? Acest lucru nu face decât ca simptomele să se agraveze, durerea și inflamațiile să se intensifice, periclitându-ți starea de bine și sănătatea!

Dăruirea și pasiunea pentru domeniul medical sunt temelia reușitelor din cadrul cabinetului. Echipa noastră este formată din specialiști cu o vastă experiență și pregătire profesională, lucru ce garantează succesul intervențiilor realizate și nenumăratele zâmbete de mulțumire ale pacienților.

Aici puteți beneficia de o paletă largă de servicii stomatologice, servicii de cea mai bună calitate, pentru restaurarea sănătății, funcționalității și aspectului estetic al danturii dumneavoastră! Folosim doar produse de calitate de la producători de top, iar aparatura cu care este dotat cabinetul este de ultimă generație, modernă și performantă.

Vă așteptăm pentru servicii de:

• Ortodonție și Pedodonție
  • Endodonție la microscop
  • Parodontologie
  • Odontoterapie
  • Chirurgie BMF
  • Implantologie dentară
  • Estetică și cosmetică dentară
  • Protetică dentară
  • Igienă dentară

La noi puteți beneficia de numeroase servicii stomatologice, pentru a putea zâmbi cu încredere și pentru a avea o funcționalitate optimă a danturii.

Recomandă
Recomandă acest cabinet

Dați o notă și scrieți câteva cuvinte despre experiența dvs pozitivă legată de serviciile medicale de care ați avut parte.

Toate campurile sunt obligatorii.
Penalizăm cabinetele cu autorecomandări!

Cabinete și clinici de chirurgie în Satu Mare