Clinica stomatologica Jollydent

Zâmbetul tău reprezintă stilul tău de viaţă
fără recomandări
168 vizite
Locație: Bucuresti, Str.Ion Creanga nr. 6 B, bl89, sc. A, ap 4, sector 5 , sector 5 [Arată în Google Maps]
Telefon: 0724752114
Program: L - V = 12:00 - 19:00

Un zâmbet este fericirea pe care-o găseşti chiar sub nasul tău.” Ce faci, însă, atunci când durerea, inflamația, cariile, dinții lipsă sau strâmbi te împiedică să zâmbești? Crezi că durerea sau inflamația va trece de la sine? Amâni vizita la dentist de mai multă vreme? Ți-e teamă de stomatolog? Acest lucru nu face decât ca simptomele să se agraveze, durerea și inflamațiile să se intensifice, periclitându-ți starea de bine și sănătatea!

La Jollydent ai cele mai bune soluții în materie de sănătate dentară pentru tine și întreaga familie. La noi profesionalismul medical se împletește eficient cu tehnologiile medicale de top și aparatura de ultimă generație. În plus, folosim anestezice de cea mai bună calitate pentru intervenții fără pic de durere!

Vă așteptăm pentru servicii stomatologice de cea mai bună calitate, guvernate de empatie, seriozitate, promptitudine, devotament și răbdare.

În cadrul cabinetului puteți beneficia de următoarele categorii de servicii medicale:

• Ortodonție

• Implantologie dentară

• Endodonție

• Protetică dentară: https://www.jollydent.ro/proteza-totala-dentara/

• Odontoterapie

• Paradontologie

• Stomatologie estetica

• Laserterapie
  • Chirurgie dento-alveolară

Pe lângă aparatura medicală de ultimă generație, produsele și consumabilele de cea mai bună calitate, cabinetul dispune și de un laser dentar, ce face parte din dotările de vârf ale clinicii, utilizat cu succes în toate actele terapeutice efectuate de specialiștii noștri.

Vă așteptăm cu drag pentru a vă reda zâmbetul mult visat!

Album foto

Recomandă
Recomandă acest cabinet

Dați o notă și scrieți câteva cuvinte despre experiența dvs pozitivă legată de serviciile medicale de care ați avut parte.

Toate campurile sunt obligatorii.
Penalizăm cabinetele cu autorecomandări!

Cabinete și clinici de chirurgie în Bucuresti