Stupariu Laurentiu - Cabinet medical de Oftalmologie

258 vizite
Locație: Sibiu, jud Sibiu, Polisano [Arată în Google Maps]
Telefon: 0731021276
Program: Martea 18:00 - 20:30 - Polisano, str. Izvorului Joi 17:00 - 20:00 - Polisano, str. Constitutiei

"Nu este nimic mai scump decât boala și ignorarea ei.

Unul dintre bunurile noastre cele mai de preț este vederea, motiv pentru care este esențial să o menținem în cea mai bună stare, prin prevenirea, diagnosticarea timpurie și tratarea problemelor ce pot să apară.

• Scăderea acuității vizuale?

• Vedere încețoșată?

• Înroșirea ochilor?

• Ochi umflați?

• Lăcrimarea excesivă?

• Prurit la nivelul ochilor?

• Dureri oculare și disconfort?

• Secreții oculare?

• Umflături sau leziuni la nivel ocular?

Sunt doar câteva dintre simptomele care trebuie să ne trimită la oftalmolog, pentru a primi ajutorul specializat de care avem nevoie, pentru a ne recăpăta sănătatea ochilor.

Vizitele la medicul oftalmolog trebuie făcute însă periodic, indiferent de vârstă, nu doar atunci când simptomele apar sau s-au agravat deja, pentru că a preveni este mai ușor decât a trata! Acordă prioritate vederii tale!

În cadrul cabinetului veți beneficia de consultații medicale de specialitate, tratamente sigure și eficiente, intervenții guvernate de profesionalism și seriozitate, dar și cele mai bune sfaturi și recomandări pentru sănătatea ochilor tăi! Vrei ochi frumoși și sănătoși? Aici ai soluția!

Te aștept cu drag!

Recomandă
Recomandă acest cabinet

Dați o notă și scrieți câteva cuvinte despre experiența dvs pozitivă legată de serviciile medicale de care ați avut parte.

Toate campurile sunt obligatorii.
Penalizăm cabinetele cu autorecomandări!

Cabinete și clinici de chirurgie în Sibiu